Pomoc

Kto może dokonywać zakupów? Koszyk Newsletter Odbiór przesyłki
Dlaczego warto się zarejestrować? Jak kupować? Formy płatności Reklamacje
Moje konto Wyszukiwarka Koszty wysyłki Dane osobowe



Kto może dokonać zakupów w naszym sklepie?

Zakupów w sklepie internetowym www.sluchowe.pl dokonywać mogą zarówno klienci indywidualni (odbiorcy detaliczni) jak i odbiorcy hurtowi.
Zapytania o ceny hurtowe mogą Państwo składać pod dplizga@baltrade.pl oraz numerami telefonów kom. 509 960 424, telefon stacjonarny (58) 552 34 24 wew. 7. Realizujemy dostawy po dokonaniu przedpłaty lub za pobraniem.
Stali klienci hurtowi oraz klienci instytucjonalni, np. urzędy państwowe i samorządowe – mogą dokonywać zakupów z odroczonym terminem płatności. Dostawa z odroczonym terminem płatności podlega indywidualnemu rozpatrzeniu i zatwierdzeniu przez dział ksiegowości.

 

Dlaczego warto zarejestrować konto na www.sluchowe.pl?

 

Aby usprawnić proces składania zamówień możesz zarejestrować się w naszym systemie klikając w prawycm górnym rogu strony głównej przycisk "Załóż konto". Podaj adres e-mail i wybrane przez siebie hasło.

Dzięki temu:

 

Moje konto

 

Po kliknięciu w link "Moje konto" zarejestrowani użytkownicy mają możliwość:

 

Koszyk

 

Jak na każdych zakupach tak i w wypadku zakupów internetowych najważniejszą częścią sklepu jest koszyk.

 

W górnej części okna widoczna jest zawartość koszyka w postaci nazw produktów wraz z cenami, ilościami oraz wartością ogółem zamówionych produktów.

 

Po wybraniu sposobu płatności, rodzaju wysyłki i kliknięciu przycisku "Złóż zamówienie" Twoje zamówienie sostanie przyjęte do realizacji o czym zostaniesz poinformowany komunikatem oraz drogą mailową. 

Wszystkie pola formularza zamówienia są zabezpieczone przed wprowadzeniem nieprawidłowych danych (np. wpisanie nazwy miasta zamiast numeru telefonu spowoduje pojawienie się komunikatu o błędzie w formularzu).

Wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką (*) jest niezbędne w celu złożenia zamówienia.

 

Po kliknięciu przycisku "Złóż zamówienie" zostanie ono zapisane w naszym systemie, jako zamówienie do realizacji i otrzyma status "Przyjęte do realizacji".

 

Jak kupować?

 

W naszym sklepie proces samego wyboru produktu został uproszczony do niezbędnego minimum.

Po lewej stronie okna głównego zlokalizowane jest menu podzielone na kategorie główne według rozmiarów baterii.

W centralnej części okna głownegoznajdują się kategorei produktów podzielone według producentów oraz serii produktów danego producenta.

 

Po kliknięciu w główną kategorię, w centralnej części strony, pojawi się lista produktów do niej przypisanych. 

Oprócz nazw produktów w kategoriach produkty wyświetlane po prawej stronie ekranu zawsze zawierają miniaturę produktu, jego skrócony opis oraz cenę. Aby dodać produkt do koszyka wystarczy kliknąć przycisk "Do Koszyka" zlokalizowany pod ceną produktu. W celu uzyskania dodatkowych informacji o produkcie należy kliknąć na zdjęcie lub nazwę produktu.

Po kliknięciu przycisku zdjęcia lub nazwy produktu zostanie ukazana karta produktu zawierająca galerię zdjęć, skrócony opis, cenę, oraz szczegółowy opis produktu.

W karcie produktu mogą znajdować się także zakładki "opis", "zadaj pytanie", "opinie" i inne. Wszystkie te elementy skupione zostały w jednym miejscu specjalnie dla Państwa wygody.

 

Jak korzystać z wyszukiwarki produktów w obrębie sklepu?

 

W sekcji nagłówkowej strony znajduje się wyszukiwarka ułatwiająca wyszukiwanie produktów znajdujących się w sklepie. Po wpisaniu szukanej frazy i wybraniu "Szukaj" wyświetlona zostanie strona z efektami wyszukiwania.

 

Newsletter

 

Jeśli chcieliby Państwo otrzymywać informacje o nowościach i promocjach dostępnych w naszym sklepie, możecie otrzymywać bezpłatny newsletter. 

Aby zapisać się na listę adresatów newslettera naszego sklepu należy w polu "newsletter", znajdującym się pod lewym menu, wpisać poprawny adres email i kliknąć "Zapisz". Dzięki temu, jako pierwsi dowiecie się Państwo o planowanych promocjach i obniżkach, kodach rabatowych, a także informacje o nowościach w sklepie.

 

Dostępne formy płatności

 

W zależności od sposobu wysyłki, wartości zamówienia i osobistych preferencji możecie Państwo wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności:

 

Koszty wysyłki

 

 

Odbiór przesyłki

 

Przesyłki przez Kuriera dostarczane są zwykle w godzinach od 8 do 16. Zdarza się niestety, że Klienci w tych godzinach są nieobecni pod adresem dostawy, a kurier może wykonać próbę dostawy tylko 2 razy! Radzimy, aby skontaktować się z kurierem telefonicznie i ustalić godzinę kiedy kurier będzie dostarczał przesyłki w Państwa rejonie (miejscowości) lub umówić się z nim w dogodny dla Państwa sposób, a możliwy do zrealizowania przez kuriera.

Aktualne numery telefonów do firm kurierskich:
- GLS: Infolinia: 804 262 262, dla telefonów komórkowych: 46 814-82-20


W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzą Państwo, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, kupujący jest obowiązany dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik na żądanie uprawnionego (czyli Państwa), ma obowiązek ustalić niezwłocznie, protokolarnie, stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniony zostanie ubytek lub uszkodzenie nie dające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, możecie Państwo wezwać przewoźnika w celu ustalenia stanu przesyłki. Należy to zrobić niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki.
Proszę pamiętać, iż zgodnie z Prawem Przewozowym (Art. 74, 76) przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że:
1) szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego,
2) zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika,
3) ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika,
4) szkodę nie dającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.

Uwagi dotyczące składania reklamacji przesyłek za pośrednictwem Paczkomatów 24/7.
Przy odbieraniu paczki z Paczkomatu prosimy zwrócić uwagę na stan opakowania. Jeżeli są jakiekolwiek wątpliwości, że towar podczas transportu mógł zostać uszkodzony lub mogło dojść do prób otwarcia przesyłki należy zainicjować procedurę reklamacyjną zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi w Paczkomacie. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na podany adres e-mail, który należy wypełnić w ciągu 14 dni. Więcej szczegółów znajdą Państwo na stronie InPost: http://www.inpost.pl/klient-indywidualny.html



Uwagi dotyczące składania reklamacji przesyłek za pośrednictwem Paczkomatów 24/7.

Przy odbieraniu paczki z Paczkomatu prosimy zwrócić uwagę na stan opakowania. Jeżeli są jakiekolwiek wątpliwości, że towar podczas transportu mógł zostać uszkodzony lub mogło dojść do prób otwarcia przesyłki należy zainicjować procedurę reklamacyjną w Paczkomacie. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na podany adres e-mail, który nalezy wypełnić w ciągu 14 dni. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odeslaniem przesyłki do Baltrade. Więcej szczegółów znajdziesz w aktualnych regulaminach InPost: www.paczkomaty.pl/paczkomaty_inpost_-_regulaminy,21.html

 

Reklamacje i gwarancje


Większość towarów dostępnych w naszym sklepie objęta jest gwarancją producenta. Okres gwarancji zazwyczaj wynosi 12 miesięcy od daty zakupu a wszelkie ewentualne zmiany tego okresu są wyraźnie zaznaczone przy opisie danego produktu. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryją Państwo w nim jakieś wady techniczne, mogą Państwo skontaktować się z nami, abyśmy określili optymalny dla Państwa sposób załatwienia reklamacji. W przypadku gdy towar objęty jest gwarancją, reklamacje mogą Państwo składać także na warunkach w niej określonych.

Nasz sklep odpowiada wobec Klientów będących konsumentami za niezgodność towaru z umową. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Kupujący traci uprawnienia omówione powyżej, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu.Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

Odsyłając reklamowany towar prosimy dołączyć kopię otrzymanego dowodu zakupu oraz dokładny opis przyczyny reklamacji. Jeśli reklamacja uznana zostanie za zasadną, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli będzie to niemożliwe (np. ze względu na brak produktu w aktualnej ofercie) zwrócimy Państwu pieniądze. Do Państwa żądania ustosunkujemy się w ciągu 14 dni.

 

Ochrona danych osobowych

Zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych” z dnia 29 sierpnia 1997 roku, administratorem Państwa danych osobowych jest firma Baltrade sp. z o.o. Uzyskane w trakcie składania i realizacji zamówienia dane osobowe gromadzone są w naszej bazie danych Klientów i wykorzystywane są jedynie w zakresie koniecznym do realizacji Państwa zamówienia. Nie są one w żaden sposób udostępniane osobom trzecim, firmom czy organizacjom.
Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, a także prawo żądania zaprzestania ich przetwarzania i ich usunięcia z bazy danych.

Baza danych osobowych zgodnie z przepisami prawa została zarejestrowana w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych pod numerem 078555.

82 1140 2004 0000 3002 7027 5419
Ta witryna korzysta z plików cookie. W ustawieniach swojej przeglądarki internetowej możesz w każdym momencie wyłączyć ten mechanizm. W celu uzyskania dodatkowych informacji na ten temat zobacz informacje o cookies.
OK, zamykam